Hrono dijeta

0

Hrono dijeta – plan ishrane

Hrono dijeta je dijeta koja je osmišljena u Francuskoj osamdesetih godina prošlog veka i zasniva se na principu da možete da jedete koliko god želite, da možete da koristite veliki broj namirnica, uključujući i masti, ugljene hidrate i proteine, ali da se ipak pridržavate određenih pravila koja će vam pomoći da smršate. Zbog njene efikasnosti brzo je postala popularna i veliki broj ljudi je uspeo da smrša koristeći ovu dijetu.

Na Američkom tlu još uvek nisu čuli za ovu dijetu, ali verovatno će i tamo doživeti istu popularnost kao u Evropi.

Principi Hrono dijete

Najvažnije pravilo ove dijete je da razmak između obroka mora da bude 5 sati i da između obroka ne smete da jedete ništa, osim da pijete vodu. U tom periodu ne smete da jedete ni voće niti da pijete voćne sokove.

Možete da jedete hleb, ali taj hleb mora biti napravljen od mešanog brašna (heljdinog, ječmenog, ovsenog i ražanog). Korišćenje pšeničnog ili kukuruznog brašna je strogo zabranjeno. Hleb od mešanog brašna možete jesti samo za doručak dok se za ručak i večeru hleb treba izbegavati.

Za doručak možete da jedete sve i trebate da jedete najviše. Dozvoljena vam je upotreba čak i brze hrane (hamburgeri ali sa hlebom od mešanog brašna, zatim hot dogovi, pomfrit i druga hrana).

Kada su slatkiši u pitanju, dozvoljena vam je upotreba slatkiša izmešu ručka i večere ali u malim količinama. Uzmite malo crne čokolade (sa najmanje 80% kakaa). Ako možete bez slatkiša, najbolje je da ih ne koristite.

Vrlo je važno da svakog ujutra i poželjno pre svakog obroka, popijete po čašu čistog limunovog soka. Limunov sok ubrzava metabolizam i pomoći će vam u sagorevanju masti.

Kafu i čaj možete da pijete ali isključivo bez šećera.

Dijeta traje dva meseca i svojim očima sam viđao ljude koji gube neverovatnih 40 pounds (blizu 20 kg) u tom periodu. Zaista fascinantan efekat a gotovo da se ne odričete ničeg.

Hrono dijeta – plan ishrane

Ponedeljak

  • Doručak: Jedno ili dva parčeta hleba od mešanog brašna. 3 pržena jaja i ¼ cup (150 grama) kiselog mleka
  • Ručak: Piletina sa 4 vrste sira (bez hleba) i paradajz salata
  • Večera: Paradajz i crni luk

Utorak

  • Doručak: Dva mala parčeta hleba od mešanog brašna i malo kobasice
  • Ručak: Kuvani kupus sa svinjetinom
  • Večera: Pečena skuša

Sreda

  • Doručak: Kuvana heljda i pržena slanina
  • Ručak: Tikvice pohovane mešanim brašnom (treba ih peći u rerni, bez prženja)
  • Večera: Kuvana belanca

Četvrtak

  • Doručak: Tunjevina sa povrćem
  • Ručak: Paprike punjene junećim mesom
  • Večera: Kuvano povrće

Petak

  • Doručak: Oslić
  • Ručak: Pečena pileća krilca
  • Večera: Krastavac salata

Subota

  • Doručak: Omlet sa parčetom slanine
  • Ručak: Pečeni pileći batak
  • Večera: Cezar salata

Nedelja

  • Doručak: Parče šnicle, malo parče hleba i malo kiselog mleka
  • Ručak: Čufte u paradajz sosu
  • Večera: Ćureće belo meso

Informacije na ovom sajtu su namenjene samo u svrhe edukacije i ni na koji način ne mogu zameniti posetu odgovaraćeg medicinskog stručnjaka. Uvek se posavetujte sa vašim lekarom ili farmaceutom ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica.

Podelite

Ostavite komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.